Wednesday, June 6, 2012

yeay!!


satu kejayaan yang besar bagi aku rasanya. pertama kali beli barang and ia berfungsi dengan baik.. semalam tanggal 6hb 6 2012.. aku pergi la greentown mall tu sorang2 gara kabel aku 'terbuang'.. and aku ternampak la headphone yang cumel and dijual dengan rege yang murah.. aku pantang betui nampak barang murah and senang dicari. tu la kelemahan aku. sebab aku malas nak pergi beli barang atau dengan kata lainnye.. aku adalah perempuan yang tak suka shooooppppiinngg.... demn.. huhu..

so, kat sini aku nak bagitau kat pembaca blog aku yang tak seberapa ni.. aku da boleh pasang wifi kat pc aku ni.. yeay!!!!.. gudnews for me... dan di samping itu jugak aku nak story daripada prewedding aku sampai la aku jadi bini org ni kat sini untuk merealisasikan permintaan kawan aku sorang tu,  Masturah Abdul Halim dan keluarga yang susah payah membantu aku setelkan apa yang patut untuk majlis akad nikah aku tempoh hari.. 


Cik Dija officially becoming Puan Dija on 27th 5 2012... :)


No comments:

Post a Comment