Sunday, March 11, 2012

Hari Lost Focus Hidup

Assalammualaikum semua.. Hari ni aku berada di dorm kolej.. huarrrgghh bosan tak terkata. ni aku dapat on9 pun sebab pinjam adek punye broadband setelah broadband yang aku gune sebelum ni telah di potong oleh kehendak aku sendiri sebab untuk meng'cut' kos hidup aku di sini.. malangnye, still tak cukup jugak.. huhu.. Sementara aku updatekan virus yang terternak dalam pc buruk aku ni... sambil2 tu aku pun meng'update' blog ni.. 


By the way, today aku nak cerite sket ape yang berlaku semalam. Terima kaseh pada kawan2 seperjuangan aku sejak dari sekolah lagi... #hmm da rindu da.# sebab mereka telah membantu aku keluar daripada stress dan kemurungan yang amat dahsyat seumur hidup aku. #kalo dibiar berterusan,aku mungkin akan mati(pendek umur)# asalkan aku dapat keluar kejap dari tempat yang macam neraka ni terkapai2 keseorangan dan tade sape nak dengar aku bercakap.. dapat keluar kejap pun jadila..


Sepanjang 6hari aku berada di sana, aku betui2 tenang. Mana tak nye, kat sana bersahut-sahutan kedengaran azan bila waktu tiba. Kalo kat sini??? azan pun aku tak dapat nak dengar.. kalo kat umah abang aku tu dengar jugak.. Sebenarnya, tujuan aku ke sana untuk meraihkan sahabat aku, supaya die kembali sihat dan bertambah sihat. Dan, akhirnya, dapat juga aku jumpa kawan aku yang jiwa kaco mase zaman sekolah dulu setelah tujuh tahun tidak ketemu.. Alhamdulillah, die masih lagi jiwa kaco, tapi tak seteruk dulu... #jangan mare.#


So,berbalik kepada tajuk yang aku stated di atas, pada tanggal 10hb 3, ia memang hari aku hilang fokus untuk hidup. tapi terima kasih kepada kawan2 aku yang berusaha meraihkan aku, sampai sanggup datang ramai2 hang ngan aku dan fikirkan jalan penyelesaian, plus, mengisi malam terakhir aku disana dengan penuh memori. #aku da rindu da kat korang weyh#


Hari semalam adalah hari aku kenalkan calon pada mak-mak aku.. tapi yang ade semalam mak aku sorang je, plus, bapak aku pun tade,.. tapi nanti mak aku yang sorang tu nanti die story la kat bapak aku betapa aku seriusnya dalam hubungan ni. plus, ribuan terima kaseh di ucapkan kepada kawan2 aku yang dua orang tu sebab sanggup teman jumpa ngan sedikit daripada ahli keluarga aku. Dan aku berharap, semuanya dalam keadaan baik dan berjalan lancar. Amin~~

No comments:

Post a Comment