Thursday, June 7, 2012

Selamat Hari Buruh...

Tanggal 1 Mei 2012.. dalam tempoh aku sedang berdarah manis.. aku pi la merayap ke rumah kawan baik aku sorang ni.. Nur Alina binti Tauhid.. yeay!! nak tau sebab ape aku pergi kesana, sebabnye adalah aku pergi kenduri aqiqah anak sedara Alina.. Nawal Ayra.. suuueeeettttt gile namenye.. comei pun comei.. hehehehe... bertuah la hai dapat baby.. yeay.. aku manusia yang paling heppy ke hulu dan ke hilir mase kenduri tu sampai badan sendiri yang penat.. huhuhu... aku bukannye boleh lasak sket.. penyudahnye.. belakang yang sakit... hohoohoho..
 ni muke tak makan saman ni... 

di samping pergi melawat Nawal ni.. aku pun amek kesempatan bergambor dengan kawan2 sekolah ni.. kawan2 baek aku sume ni haa...tapi tak semua yang ade mase ni.. yang ade dekat2 je yang dapat datang.. huaarrggghhh.... :P

dari kiri... Umairah, Dija, Alina, Huwaida, Nasuha, Masturah... ni sume makcik2 Nawal.. hoho... nak tumpang pangkat 'makcik' Nawal.. hihi


ni mase tengah santai2 tunggu ketibaan Huwaida n Nasuha. 
aku sempat lagi membaca surat kabor.. hihihi... da lah tengah ramai orang dalam rumah tu.. tak malu punye budak.. hahahahaha

ok.. gambar ni yang aku paling suke sekali.. sebab sume orang nampak heppy... n yang penting sekali.. Nawal tgk kamera atok die mase atok die snap gambor..
plus,,, ade artis budak kampung hasil kartun dari Lat pun ade sekali.. kiut gilllleeeeee.... hehehe...
mase ni, aku pi jalan mana2 pun org ngusik aku.. kate depa.. orang darah manis mane elok jalan2 kuar umah.. hoho.. aku peduli hape.. aku boleh mati bosan duduk kat umah mak tiri aku tu.. lebey baek la aku kuar ikut Masturah kawan aku pi jenjalan.. hihii... :P


Lupe aku nak bagitau kat sini... !mei ni pada hari kejadian adalah hari lahir kawan baik aku yang lelaki duk  Ipoh ni.. Mohd Farid bin Jasni... SELAMAT HARI LAHIR.. :)

No comments:

Post a Comment