Thursday, June 14, 2012

Malam Itu..

Mase tengah counting days tu... ramai yang nak aku send gambar nak tengok baju pengantin... hehe.. bukan aku tak nak bagi, tapi cam ramai sangat mintak, so, nak hantar satu-satu pun aku cam malas je.. hihi.. then aku decide semua org kene tunggu gambar kat fb je la senang.. so, adil kan, semua boleh tengok.. ade sebab nye kenape aku buat macam tu, sebab aku takot, beriya bagitau kat org, takot tak jadi, memandangkan banyak sangat ujian yang aku kene tempuh sampai la nak ke hari berkenaan.. kalo tak jadi kang... mallluuuuu...~~

so, inilah bajunye.. hahaha.. baru nak tunjuk.. padahal org sume da tgk kat fb kan... hihi.. betapa canggihnya alam maya sekarang ni... teeettt~~ hehe.. baju ni ikot citarasa aku sendiri.. serba serbi lengkap, baju lengkap untuk kedua-dua pengantin, cam bese, warna hijau kegemaran aku.. nanti mungkin kenduri kat belah laki warna lain la pulak,, hihi... macam biasa.. penyumbang terbesar dalam hal pernikahan aku ni ialah.. kawan aku.. Masturah binti Abdul Halim.. dengan die jugak la aku setelkan baju ni... gaduh2 juga, keje jalan....~~~ hehehehehe... 

ok.. ini malam berinai.. tak kuasa la pulak aku nak tunjuk selain daripada tangan aku ni... aku tunjuk tangan ni sebab ini bukan aurat... hehe... apepun, terima kaseh aku ucapkan kepada Umairah binti Norrizan kerana dia telah mengkotakan janjinya untuk menjadi mak andam aku.. tapi sayang... benda lain plak jadi.. huhu... macam2 la.. anyway, ramai yang tegur warna inai aku nampak meriah dalam gambar nikah.. hehe.. kami je yang tau macamane dan apa yang berlaku kat inai tu... hehehe.. so, sampai sini je entry kali ni.. tunggu lagi entry yang lain.. cemane dan apa yang berlaku pada aku pada hari sebelum majlis pernikahan bermula,... perghhhh.. seksa....!! :) 

No comments:

Post a Comment