Monday, June 11, 2012

12 Mei 2012

After almost 7 years, aku tak ada peluang bertemu kawan-kawan aku ni.. kawan2 gangster, kawan2 kaki buli, kawan2 mase kecik2 aku dulu... 
Fatima, Farah, and Ayna.. kangen bangat sama kamu semua!!!

Farah, meet her mase tingkatan 2, sebab duduk sebelah2 and aku selalu protect die daripada dibuli. Tapi, rupe-rupenye, die lagi kaki buli.. hahaha... 

To Farah : jangan malu2 da.. teruskan hidup dengan ceria. jangan fikir ape yang orang kata tentang kamu.. what doesnt kill u, will make u stronger.. kekalkan dengan potensi diri yang sentiasa meningkat.. aku harap ko sentiasa menjadi seorang yang sentiasa ceria seperti selalu.. Maafkan aku sebab takde dekat dengan kau saat ko berseorangan.. Tapi aku tebus balik kan mase form 4 dulu yang aku pergi gertak 'muka vakum' tu sampai die kecut an.. hehehe.. kire tebus la tu.. :P.. please stay happy.. 

Ayna pula, aku jumpe dari sekolah rendah lagi.. Darjah 5 kami satu kelas.. Jumpe bali mase tingkatan 2. Last2 aku yang follow die membuli orang.. hihi...

To Ayna : aku harap ko sentiasa kuat dengan dugaan dan tanggungjawab yang ko galas dari kecik lagi, dari sewaktu ayah ko ke rahmatullah.. aku tengok ko membesar dari darjah 5 tu dengan menjadi seorang yang pendiam. aku bangga ko jumpe dengan kawan yang tanggung kesedihan ko bersama, Farah and Fatima, teruskan usaha ko untuk capai cita2 ko, dan jangan berputus asa dengan apa segala ujian yang ko bakal tempuhi selepas ni.. aku sentiasa doakan ko.. please stay strong... 

Fatima, ini dia mastermind kaki buli.. hehehe.. Idea die memang sume bernas belaka.. hohoho.. lepas tu aku plak jadi tukang buli...

To Fatima : terima kasih kerana menjadi seorang yang sentiasa menggembirakan orang lain. aku selalu terhibur bile ko bersuara. nampak ganas, tapi hakikatnya ko comel. terima kasih sebab menjadi teman mendengar masalah dan memberi respon yang bersesuaian.. hihihi.. please always be good girl and temankan mak ko sampai bile2.. appreciate everything around u, and open ur heart.. dan aku doakan ko capai ape yang ko nak capai..


hehehe.. ape pun yang berlaku, aku bangga, aku gembira dapat kenal insan2 yang tak memilih, ambil berat seperti kamu bertiga.. dan, aku bangga kalian sanggup luangkan mase bersama untuk habiskan detik2 bersama aku.. :)..

Semoga, kalian temui jodoh kalian yang baik, yang menanggung segala kesakitan kalian, berkongsi kegembiraan kalian, membantu dalam kehidupan kalian bertiga.. Terima kasih kerana kenal aku dari zaman kita kecik sampai la aku ke jinjang pelamin.. :)...

With Love,

Dija,

No comments:

Post a Comment