Thursday, June 14, 2012

Persiapan ??


Salam sejahtera semua.. now aku nak story apa yang berlaku.. tapi aku taknak citer perkara buruk yang berlaku, aku cume nak citer yang best2 je.. tak nak engat benda-benda yang tak besh tu... :)


Selepas berlaku perkara yang tak besh kat umah mak tiri aku tu, dalam mase seminggu je kami setelkan perkara yang best ni, untuk jayakan apa yang patut.. aku dan kawan aku Fatima Sarah bt Ibrahim, telah bawa semua barang-barang untuk diletakkan ke rumah Masturah.. Persiapan sebenar kami setelkan semuanya die rumah Mas. Mujur Ibu dan Cik halim sporting.. Memang mereka yang tolong dari mula sampai habes.. Memang la contribution dari org2 yang 'tertentu' tu ada.. tapi ape fungsinya??? kalo niatnye untuk menggagalkan semuanya.. tak paham aku.. anyway.. Ibu ngan Mas, n Cik Halim banyak tolong aku dalam persiapan untuk hari pernikahan aku dengan bakal suami.. :)

ini kuih bahulu yang ditukar daripada muffin.. setelah muffin dibatalkan.,, ia adalah alternatif lain... hoho

ini pula gula-gula yang dipacking oleh si darah manis sendiri juga,, hee.. biasala.. amek pengalaman...

then, ini adalah antara hantaran pengantin perempuan kepada pengantin lelaki... buku aku terima nikahnya.. :)

ini kasut polo yang menjadi pilihan untuk dijadikan barangan hantaran..

ni adalah barangan bodyshop.. bakal suami gak yang pilih... :)

ini adalah daun sirih untuk dijadikan sebagai salah satu hantaran.. ade misteri di sebalik daun sirih ini.. hanya org2 yang teraniaya je yang tahu alkesah daun sirih ini.. geram aku!! nak je aku picit2 org yang menganiaya tu sampai keluar segala lemak-lemak yang ada.. tapi, ape pun yang berlaku.. terima kasih aku ucapkan kepada Huwaida binti Hailani yang berjaya menyelamatkan keadaan dan telah membuat org yang menganiaya tu terkejut beruk sampai buat muka tak malu pada hari kejadian.. biarkan.. terima kaseh diucapkan kepada keluarga Huwaida terutama kakaknya yang sangat kreatif.. Alhamdulillah..

tuuuuu dia bunga tangan.. Udah ku bilang.. aku tak mahu benda ni.. Tapi apa nak buatkan.. da degil sangat.. jangan 'die' buat citer kate aku yang nak dah laa... grrr geram aku tak habeh lagi ni.. biarla.. atleast nampak cantek gak gambar aku.. hahahaha... eish dija!! bersyukur.. Alhamdulillah..

hahaha.. bab ni memang besh sangat.. hari sabtu memang aku dan kawan2 sume pulun habeh nak setelkan semua.. gambar ni menunjukkan kotak2 goodies tu semua bergelimpangan sebab aku dengan Masturah berlumba siapa yang bukak kota tu cepat n paling banyak.. hehehehe... bangga aku sekejap.. sebab aku telah menjadi operator pengeluaran paling cepat dan cekap serta istiqomah.. :)

yang ni gambar aku snap mase aku baru bali daripada buat facial muka n cuci rambut.. baek betui kawan2 aku tolong susun.. termasukla sekali Mak Uda dan Nurhafizah binti Padzil, Ruqayyah binti Ahmat,Ibu, Masturah, Huwaida binti Hailani, Halifi, Cik halim yang tolong set up semua goodies sampai habes..Ramai jadi operator pengeluaran hari tu... :) Alhamdulillah..

  yang ni lagi besh!! Cik Halim yang sangat kreatif...!! im Lovin it.. hehe... daripada nampak kosong macam tu, die tambahkan kain pelekat belakang tu, bagi nampak sangat cantik dari sedia ada.. :)

No comments:

Post a Comment