Thursday, June 14, 2012

HandMade

Salam bahagia semua.. Selepas menjadi seorang isteri yang duduk jauh dari suami ni, aku selalu murung dan pening-pening.. Antara sebab-sebabnya aku sendiri pun tak tahu.. nak kate ade isi, tak mungkin laa... tapi ramai yang kate kebarangkaian tu ade.. tapi aku ok je.. dillema je semua tu... huuhu... tapi aku harap ade la yang sangkut kan.. hohoho... 


anyway, entry kali ni aku nak story pasal hantaran belah lelaki yang dibuat sendiri.. takde de upah org tengah atau wedding planner untuk buatkan semua tu.. hee.. haa.. ini adalah hasil tangan aku pengantin yang berdarah manis pada waktu tu sendiri.. hihi.. beg vincci dan kasut alain delon.. terima kaseh kepada Masturah binti Abdul Halim kerana teman aku pergi beli barang2 ni dan fight dengan mak tiri aku tu dalam taste wanita zaman kini dan zaman dulu,... yeay!! 
 yang bunga yang ni aku yang buat ni... hehehe..

hantaran seterusnya adalah album gambar yang diletakkan duet mas kawen sebanyak rm501 tunaiiiii~~~~ hehehe... yang ni pun aku gak yang decorate.. :) terima kasih kepada Umairah binti Norrizan yang membantu aku memilih album gambar ni untuk dijadikan hantaran..


kemudian, barang hantaran ke3 ada barang-barang mandi dan losyen serta minyak wangi untuk wanita... of course la kan.. sebab aku pengantin perempuan dan hantaran ni hantaran dari lelaki kepada aku... hehe.. yang bunga dan bakul ni aku wat kat kedai... terima kasih kepada bakal suami aku ketika ini kerana die yang memilih jenis bauan ini untuk barang hantaran.. hehe.. sebab nanti die pun yang akan bau jugak.. ;)


seterusnya, tepak sireh ni pula, tembaga asli.. aku beli guna wet yang diberi. memang cantek.. hee.. yang ni tinggal letak sirih dan letak perkakas dalam tu je.. :)

*sebaek aku bagi cepat2 hantaran semua ni kat belah lelaki.. kalo tak, ntah2 yang ni pun kene sabotaj jugak karang.. huhu.. Alhamdulillah terdetik nak bagi waktu tu..*


haaa... yang bakul kosong ni adalah untuk pihak lelaki letakkan buah2 yang untuk disertakan dalam hantaran,.. :) 


dan yang paling penting sekali, aku nak ucapkan terima kasih kepada keluarga Nur Alina binti Tauhid kerana telah menyumbangkan dan meminjamkan dulang hantaran untuk menjayakan majlis pernikahan ini.. :) mmuuaahh...!!

gambar2 hantaran pada hari pernikahan kami tak dapat lagi.. bile da dapat nanti aku siarkan ye.. untuk perkongsian... :)

No comments:

Post a Comment