Tuesday, September 13, 2011

SELAMAT HARI RAYA

 firstly sebelum terlambat, sebab da tengah bulan syawal da ni... aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA secara besar-besaran kepada seluruh umat Islam..ni gambar aku nak tunjuk semangat anak sedara aku ni men bunga api malam hari tempoh hari.. suka gile die dapat men bunga api.. teringat aku zaman kecik2, time kat umah lama dulu.. laman sket punye luas la bleh main bunga api merata2... bunga api roket pun ade... mercun bola pun ade.. tiada sebarang kerisauan untuk teruskan kehidupan.. tapi sekarang ni.. Wallahualam... hanya Tuhan je yang tahu cemana nak hadapi kehidupan yang semakin mencabar ni.. Zaman kecik2 dulu memang tade ape yang risaukan aku.. tapi aku teringat pertanyaan Allahyarham Mak aku dulu... ape la akan jadi pada aku dan adek beradek lain kalo die takde nanti.. sejak tu aku rase cam berat la pulak.. memang berat pun.. hadui.. tak gune mengeluh.. yang penting kene teruskan.. anyway.. macam panjang la pulak aku menaip.. sekali lagi aku ucapkan.............................
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI... anak sedare aku ni siap jadi model lagi ni.. hehe... MAAF ZAHIR DAN BATIN... kepada yang duk nyampah kat aku tu.. mintak maaf la ye.. aku tak usik pun kome.. kome je yang duk perasan.. so, sebagai seorang muslim.. walaupun aku tak salah pape.. aku mintak maaf la sebagai tanggungjawab.. berubahla.. dan tahniah.. da nampak perubahan kome.. Alhamdulillah.. wat bese je la ngan aku ye.. tak payah dengki2 da.. aku pun malas da nengok gelagat kome.. yang aku tahu skang.. aku nak belajar je.. ade pehe.. kalo time raya ni org duk cakap benda sume tapis2.. tapi aku?? sorry ler.. aku direct.. sebab kome ni jenis susah nak paham.. gerak geri aku sume korang perhati.. pastu ngumpat belakang.. hahaha.. macam kome tak de life lain.. anyway.. tq sebab bagi aku kenal org2 macam kome ni.. SELAMAT BERJUANG untuk lepas tengkuk masing2 ye.. :)

No comments:

Post a Comment