Tuesday, September 27, 2011

hari ini memang indah...

pagi-pagi aku celik mata tengok adek-adek dalam hostel ni ada yang nak balik.. berlari-lari duk siap nak cepat.. sampai aku terjaga. depa tengok ak bangun je terus salam aku. Hati-hati ye balik.. ok.. lepastu kehidupan aku tetibe sunyi.. takada orang nak membebel kat aku and kacau aku.. haha.. rindu da adik tu.. plus.. aku siap tengok cerita Con Air lagi lepas bosan lepas study.. pastu aku masak tengahari. Nasi kosong gaul ngn perencah maggi. Then makan sambil tgk cerita lagi.. Rase macam makan meggi plak.. huhu Takpela. hujung-hujung bulan ni besela.. sengkek sket.. hehe.. 

Bile da petang sikit tu, aku wat la call me back dekat kawan baik aku tu suruh dia call aku balik. sebab nak mintak tolong dia wat report dalam bentuk formal.. thanks to him, aku rase kurang sket beban aku.. then aku siapkan la sume fail yang berkenaan sebab petang tu memang dia datang ambil fail tu.. tepat jap jam 18.41.. Kawan baik aku tu sampai.. so, aku turun la.. dia tunggu kat bawah ngan awek nya. Rupa-rupanya depa nak pi makan. Awek dia puasa.. So Sweet~~ kan besh kalau Cintahati aku ada kat sini.. huhuhuhuhu.. bleh ajak teman makan. Bila Cintahati aku tak ada.. memang bertapa la aku kat bangunan ni.. hehe.. tak turun.. sanggup makan nasi kosong.. hee.. takpela.. bile petang tu kawan baik aku datang, masa aku nak bagi fail kat dia.. tiba-tiba dia hulur hadiah kat aku.. 
dialog : 
Aku: eh kenapa bagi hadiah ?! *sambil terkejut.. 
Farid : eh, tak nak ke? kalau tak nak, aku simpan balik... hee..
Aku : nak la.. ni la pertama tahun ni aku dapat hadiah.. 
Farid : eh, takada sapa2 bagi hadiah lagi ke kat kau.. 
Aku : takpe, aku tak kesah pun. Bubu kata nanti dia bagi..
Farid : hehe.. selalu aku je yang jadi first bagi hadiah kat kau.. 
Aku : tu la pasal.. terima kaseh..

bile aku buka hadiah tu.. waa~~~ comei...
Plus ada tulis nama aku n sifat.. mak Aih~~ susah kot nak cari nama ni sekarang.. nama orang lama-lama dulu.. so, ini la hadiah yang aku dapat.. Alhamdulillah.

Aku : weh.. susah kot nak cari nama aku ni.. mana ko dapat?
Farid : hehe adala..
Aini : eh serious, memang da susah nak cari nama-nama gini punye keychain..

anyway, apapun tak sia-sia aku bertapa.. Heppy juga aku.. tq my best buddy for the present.. :)

ia tertulis....

happy birthday n u r the best

khadijah - nama isteri Rasulullah s.a.w. seorang yang berani, cekal hati dan bersifat penyayang. Matang dalam pemikiran. Bijak merancang dan menguruskan kewangan.
 

No comments:

Post a Comment