Tuesday, September 27, 2011

hari itu indah 3

okei.. lepas aku pi bangunan Perak Darul Ridzuan, abg aku mintak aku ikut dia pergi satu tempat and tangkap gambar.. and ini adalah antara gambar yang takde kaitan sebenarnya dengan kerja aku dan tujuan aku ke sana.. anyway, memang penat gak la ke sana.. tapi besh.. 




memang aku snap gambar anak sedara aku je.. hehe.. tapi adalah gambar-gambar yang lain tu.. bleh jadi duta jagung budak ni..hee.. anyway.. aku pun teringin gak ada gamabr creepy dalam ladang jagung tu.. haha.. so aku pun tangkap gambar aku sendiri.. hehe.. 


lepas balik dari tempat tu, aku tak tahu pun depa semua nak sambut birthday aku.. hee.. so, aku wat bese je la. aku yang kene tunggu kat meja makan piza tu.. lama lepas tu barulah adik beradik aku sampai. and kakak aku bawak anak-anak dia sekali.. 

aku tertanya-tanya bentuk lasagna cemane.. so aku pesanla.. waa.. sedap.. tapi adik beradik aku yang len makan sket je. depa makan spagethi n piza la.. last-last aku kene habiskan sume.. adoi.. penuh perut..

 then lepas habis makan semua, abg aku bagi kek.. kali ni tak ada lilin. katenye sebab aku da besar.. haha.. betul la tu... :)


ni gambar yang disnap waktu si du-ah ni da start ngantuk.. so, aku pun main la kamera.. nak elak dia nangis.. tengok kamera baru nak senyum.. ape la du-ah.. :)

anyway, terima kasih kepada semua adikberadik aku sebab sambut birthday aku.. n sorry kat department HEP kolej aku sebab aku tak ikot pergi program kat tambun sebab memang aku ada hal.. tq en Faisal.. :)

No comments:

Post a Comment