Wednesday, September 28, 2011

Do me a favor please~~~


Hye.. sape yang tak nak menang kalo ditawarkan hadiah yang menjadi keperluan.. betoi tak? so, aku ade masuk satu peraduan ni.. kalo aku menang.. aku akan dapat 
 HADIAH
i. Tempat pertama akan memenangi sessi photoshoot untuk pre-wedding ATAU post-wedding (2 jurugambar dan 1 Character Designer) dan sebuah buku bergambar "ImageWrap Hardcover Landscape Photobook"
(11" x 8.5") yang bernilai RM1499 secara percuma.
ii. Tempat kedua pula akan memenangi sessi photoshoot untuk pre-wedding ATAU post-wedding (2 jurugambar dan 1 Character Designer) yang bernilai RM850 secara percuma. 


kelabu mate aku chor.. bleh jimat ni.. ehe.. tapi kalo tak dapat.. nak wat cemane kan.. huhu.. org yang masuk lambat dari aku pun dapat like yang sangat banyak.. tetibe aku da putus asa la pulak.. huhu.. anyway.. aku tak salahkan sesiapa pun kalo aku tak menang... tak kesah pun semua tu.. tapi aku nak minta tolong kalian.. tolong la aku............. 


kepada yang sudi like tu.. cara-caranye ialah.. 
pergi ke facebook anda


mula-mula like kat page link ni..
http://www.facebook.com/pages/Shutterholic-Wedding-Photograpy/157090097653993




after that like la gambar aku n Cintahati aku ni... 
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=275862365776765&set=a.275283255834676.79959.157090097653993&type=1&permPage=1


untuk sesiapa yang tak clear lagi mane satu gambar nye.. ni aku masukkan sekali gambar nye.. 

haa... tu dia... tolong eh... terima kaseh.. :)

No comments:

Post a Comment