Tuesday, September 27, 2011

hari itu indah 2

ini abdul hadi helmi.. kawan aku.. dulu kami gaduh.. siap dia panggil aku opah lagi sebab aku lagi tua dari dia.. and as the reverse nye.. aku panggil dia atok pula. on this day, 25hb September 2011.. dia faham aku sedih sebab Cintahati aku kena pergi ke Kelang. So, lepas aku jumpa Cintahati aku tu, dia ajak aku pergi kenduri kakak kepada kakak angkat dia. Disebabkan aku ni jenis peramah, thats why la dia ajak aku teman dia pergi kenduri tu. Kalau tak, memang dia duk senyap je la.. Anyway thanks kepada atok aku sorang ni, sebab dia berjaya hilangkan sedih aku bila Cintahati aku kene pergi. Itulah gunanya kawan.. Dan aku sangat bertuah, sebab aku ada Cintahati yang teramat faham tentang aku, kalau orang lain, aku rase susah nak bagi awek depa kawan dengan lelaki lain. :) *Terima Kasih Abang.. :).  Ok, mula-mula kami masuk dewan ni. ada 3 orang mamat duk tenung hadi. Aku pun pelik juga la, rupa-rupanya... Alaaa Nyah...~~ tak Kuasa mak..sebab muka hadi hensem la katakan... Disebabkan hadi sibuk duk cari kakak angkat dia. dia tak perasan, tapi aku la yang perasan depa duk sembang-sembang sambil tuju kat hadi.. ahahahaha LAWAK... Cepat-cepat hadi pi tegur mak ayah kakak angkat dia.. 

gambar ni di snap oleh hadi. boleh la. Dia tergolong antara manusia yang pandai tangkap gambar aku selain daripada adik beradik aku, Cintahati aku, and adik-adik aku kat hostel ni,

Tu diaaaaaa eh... pengantin nya.. sikit punya lawa... cantek.. auuwww~~ aku pun jeles tengok.. hehe.. Anyway.. selamat pengantin baru.. Anda memang sporting.. :)

disebabkan aku bawa kamera LEMAU aku ni,,,.. so, aku berkesempatan tangkap gambar hadi and pengantin... alang-alang menyeluk perkasam, biar sampai ke pangkal lengan.. dengan aku sekali interframe kat situ.. hehe.. aku tak kesah.. janji aku dapat bunga telur.. hehe...


ni dia kakak angkat hadi.. alalala.. cumey giler.. plus lawa meletup.. mula-mula dia panggil aku adik.. aku iyekan aje.. hehe.. last-last baru dia tahu aku sebaya dengan dia.. al maklumla aku kan awek muda.. hehehe.. 

tu diaaa... muka galoks.. hehe.. just kidding.. tu muka happy tu.. senyum pipi berlekuk.. happy dapat jumpa kakak dia.. plus.. muka lapor..

adik ni cumey..makan duk ketuk-ketuk pinggan.. kan aku da snap gambar dia.. haha

time ni memang best... menjerit-jerit sume perempuan yang ada sebab pengantin nak duk baling bunga. Dahsyat.... tiba-tiba mak dia pulak yang dapat sambut.. Awww~~

kek tu cantek.. :P

ni kakak angkat hadi tu, ngn mak dia, n kawan dia... jeng jeng jeng...

ni aku snap untuk kenangan hadi n kakak angkat dia la.. aku tak tahu pun namanya.. tapi ramah dia macam da jumpa setahun punya lama... anyway thanks sangat jumpa mereka..

then lastly,, aku pun nak ada gambor juga.. Peace....!!

No comments:

Post a Comment