Friday, January 6, 2012

swimming...


kekedebush!!! ini la koje aku bile jumpe ayor.. lagi2 jumpe ayor yang banyak bertakung.. hokeh..aku ni bukan la pandai sangat berenang,, tapi aku suke sangat air.. aku pun tak pasti kenapa.. yang gambor aku duk terjun ni, mase kat pulau Dayang Bunting.. sebenarnya sebelum tu, aku da terjun laut kat another pulau sebelum pulau ni.. adek aku pun join sekali..


 balik dari tu, aku terjun lagi.. tiga kali terjun dalam satu hari... pool kat tingkat atas.. kalo angin duk sepoi2 meniup tu,, memang sejuk gile.. besh sangat..


pagi mase nak balik dari pulau tu, aku terjun lagi kat pool tu... saje lepas gian.. hehe.. turun sorang pun sorang je la.. asalkan aku puas hati... hehe.. all this picture are credit to my sister.. bile aku di hostel atau rumah.. hati ini, perasaan ini, duk terngiang2 nak pi air terjun.. nak pi mandi laut.. arrrgghh... jiwa terseksa.. kalo nak pergi, da la tak boleh pi sesorang.. itu yang jadi geram tu.. huhu

No comments:

Post a Comment