Sunday, January 1, 2012

selamat tahun baru~~

selamat tahun baru kepada semua yang mengenali.. actually aku tak berapa exicted pun tentang tahun baru ni.. tapi yang besh nye aku boleh rileks.. hahahaha..anyway.. actually entry ni aku takde tangkap gambor pun, sebab aku menyelam, selam dan menyelam.. semalam.. tentatif kami bermula dengan bangun pagi2 dan gosok gigi.. prepare sandwich then siap2 pergi men badminton... its tournament antara kami adek beradek.. bukan skill yang kami ketengahkan.. tapi gelak tawa yang berderai.. hoho.. gelak je lebey..


pertandingan paling sengit adalah antara pak long ngn pakcik wan... ahaa.a.. aku lawan ngan mak teh pun agak sengit gak laa... tambah ngan silau aku lagi.. totally mencabar..


tapi apepun memang besh.. sebab lepas tu, kami terjun dalam pool.. aku memang gile tgk air.. besh giller... bile pak long da bayar untuk setiap kepala yang nak terjun, apabila mak teh da pulang, apabila mak lang, mak su n pakcik wan balik ke rumah ambil baju tukar dan tuala. dan apabila aku da terjun ke pool bersama duah.. tepat jam 12 tghari akmi dihalau keluar dari pool.. katenya rehat sampai kui2.. what the helll??? kenapa tak gtau mase bayar tadi.. damn.. memang bikin aku panas der.. haha..


pelbagai aktiviti menyelam tel;ah dijalankan.. so, semua balik.. aku pun teringin nak buat karipap.. so, aku sental rendang yang kakak aku bawak dari umah, campur ngan kentang dadu, then uli tepun serta jadikan ia karipap rendang daging.. whallaa...~~~ 



No comments:

Post a Comment