Monday, October 10, 2011

wweehhhoo!!

im HoME Babeyh!!! huargh... bosan n tak tahu nak buat ape.. actually i prefer to stay at home and didnt go out at all.. so i can be safe and sound... LAlaLALaaa so for those gegurl and boboy yang kat luar sane tu.. bersyukur la anda masih ade lagi rumah and bersyukur la anda masih ade lagi tempat untuk menangis.. syukur pada Tuhan.. sebaek tak merempat... huargh.. so,takpayah la kate mak ayah kongkong ke, mak ayah tak bagi kuar ke, bosan duk umah ke, or what ever alasan sekali pun. or anda lebey suke digelar 'manusia jalanan'?? tepuk dada tanye selera.. semua itu untu kebaikan semua actually.. org-org yang tade rumah tu pun berharap untuk ade rumah kalo kau orang sume nak tahu la... :D.. anyway.. Final exam aku da habeh.. and adela mase seminggu ni untuk rehat sebab nanti kene datang balik hostel untuk program.. thus, haritu kene bambu ngn my sis.. katenye die pergi training pun barang tak banyak cam hakuh~~ kui kui kui... malu aku... well, rase tak lengkap tanpa tu sume.. sebab ke mana saja kompom aku well prepared.. haaa kaw2 punye sampai semalam barang mandi aku tertinggal dalam baldi.. memang malas gier nak patah balik since aku tak bleh nek motor da sebab sakit belakang. sebaek kak aku yang jemput kelmarin... hee then aku pun follow la abg aku kuar semalam n kak ipar aku.. sambil-sambil tu singgah kat hostel then amek.. hihi.. wat malu je lagi..~~ so semalam memang happy giler spend time with my siblings... siap tengok n tagkap gambar bulan la tu... hehe.. sume ni zulpijad nye pasal.. kalo tak, kompom aku tak kuar cari bulan tu...
ini bulan nyeeeewww~~~






anyway,, CintaHati aku da mule start keje kat jeti. Da habeh orientasi 2 minggu, die da mule start keje sebagai penguasa kastam.. Alhamdulillah semua nye berjalan denga baik... Aku doakan semuanya yang terbaik untuk die.. Amin~~

No comments:

Post a Comment