Monday, October 31, 2011

Please be WELL..





















Maafkan aku sebab jauh dari 


semua. Sampaikan dulu aku pernah rase tak guna ade kawan. Padahal aku yang 


jauh dari semua tapi aku tak terpikir pun yang kalian semua ade kat sana. 


Sampai aku rase jealous kalian ade each other kat sana. 


Seriously I have none of friends here except one here, macam yang


kalian tahu perangai aku dari kite sekolah lagi, 


aku memang kasar dan memang susah nak masuk dengan orang lain, 


I try to make myself busy and achieve what I want..


There is a difference between all of you with those guys here.


Beza betul pengalaman bile kite da meningkat dewasa ni. 


Sampai aku pernah tekad aku tak perlukan sape2 


untuk aku terus hidup sebab aku tak boleh nak percaya sesiapa pun 


sekarang kat sini.. 


Alangkah bagusnya kalau aku masih ade keluarga yang stabil n 


aku boleh stay kat sana sampai sekarang. Its unfair right?. :( 


Tapi macam kalian pernah cakap la,


Tuhan takkan uji hamba Nya kalo hamba tu mampu.. 


ade lagi yang tak bernasib baik lagi daripada aku.. 


tapi aku tak sangka la kawan aku sendiri yang kena..


Memang aku tak boleh terima sebenarnya. 


Setiap mase aku doa. Sampai aku tak senang duduk,


And inilah cara aku settlekan kerunsingan aku dengan meng-edit gambar. 

No comments:

Post a Comment