Tuesday, October 4, 2011

outing gediks..~~

 ini la yang terjadi bile masing-masing2 gedik nak tangkap gambar.. hehe.. actually saje je nak tangkap gambar sama-sama sebelum sorang adik kami ni nak habeh study pra kat kolej kami ni.. anyway, aku je la yang gatai tangan sampai nak edit2 gambar semua ni sampai jadi macam poster.. ikot suka aku la nak buat art apa.. sebab aku yang tangkap.. hehehe tapi aku suka tengok gambar ni.. nampak ssssshhwwuuueeeettt jeer... hehe.. aww~~ and ayat- ayat yang aku letak dalam gamabr depa ni pun hasil dari buah fikiran mereka dan mereka... hehe..sukkeeenyyeerr~~


oklaaa~~ setakat ni gambar yang aku tangkap yang menjadi memandanga hari pun da gelap.. tujuan asalnya cume nak pergi makan.. hehe.. amboi pi makan pun nak melawa.. padahal aku yang suruh.. nak bagi semua nampak cantik dalam gambar.. tiba-tiba kamera aku LEMAU balik daa..~~ ten-si-yon aku dibuatnya.. huhu

yang ini gambar yang di snap secara membabi buta sebab mase ni dia nak cepat nak keluar pi dating... hehe.. alang-alan dia da bersiap.. aku fikir saja nak bagi ada gambar dia untuk simpanan sendiri.. maka aku jadikanla macam dia duduk kat sangkar tu.. padahal guna kepala katil je.. hehehe..

 Gambar ni besh.. ~~
 gambar ni pun besh jugak...~~
gambar ni lagggggiii besh~~~ muka menggoda gileee... pandai adik-adik aku ni posing rupanya... hehe

No comments:

Post a Comment