Saturday, October 15, 2011

Rindu sangat~~

video

Rindu Serindu Rindunya

Artist: Spoon
Berikanlah jawapan
Huraikanlah simpulan
Biar tenang jiwaku
Setelah kasih lama berlalu

Tidak mungkin kulupa
Perjanjian kita
Di bawah rumpun bambu
Di kala bulan sedang beradu oh..oh..

Mengapa terjadi perpisahan ini
Di kala asmara melebar sayapnya
Mengapa kau pergi di saat begini
Di kala hatiku terlukis namamu

Kalau memang tiada jodoh
Apa lagi nak ku heboh
Aku malu pada teman
Pada semua

Rindu ... rindu serindu rindunya
Namun engkau tak mengerti oh...oh
Pilu ... pilu sepilu pilunya
Namun engkau tak perduli

Malu ... semalu malunya
Namun apa daya orang tak sudi
Mahu ... semahu mahunya
Namun apa daya orang dah benci

Berikanlah jawapan
Huraikanlah simpulan
Biar tenang jiwaku
Aku malu
masa berlalu dengan pantas.. aku tak tahu ape nak jadi... aku masih ditakuk lama tapi aku takboleh buat ape2.. aku takboleh nak tolong die yakni tolong diri sendiri..aku rimas.. aku nak kuar cari rezeki yang aku perlukan.. aku nak habeh belajar cepat2 supaya aku boleh kerja dan tak mengharapkan org lain.. orang lain berubah cepat je..aku pun tak boleh buat ape2.. aku rase aku bukan lagi yang satu-satu untuk nye.. so, aku kene redha la.. aku tak tahu macamana nak lepas rindu, aku tanak tanggung rindu lama2.. udah tak bermaya da. tapi hati ni sedey.. belum ape2 lagi semuanye jadi bukan macam yang aku harapkan.. tak sanggup..

No comments:

Post a Comment