Sunday, July 8, 2012

Keriangan di hari Sabtu


Assalamualaikum semua pembaca.. akhirnye dapat juga aku update entry kali ni.. setelah sekian lama tak ber'update'.. Ini la yang berlaku di pagi sabtu hingga ke petang. kami semua busy atur kan ape yang patut supaya semua nya berjalan dengan lancar. dari semalamnya ibu, cik alim, mak ude, achik, mas, da start buka kotak-kotak goodies. pagi sabtu tu pulak, mas amek aku then kami sambung lagi buka kotak.

Tengahari tu pulak, kami pergi jemput ruq dan fiza..
kemudian yda pula menyusul.. memang kami semua bertungkus lumus nak siapkan semua nya.. by the way, petang tu pun aku pi wat facial muka n cuci rambut. hee... alhamdulillah, walaupun ade sesuatu yang di rancang untuk menggagalkan majlis nikah aku ni, still kami dapat pastikan ia berjalan dengan baik... bersyukur sangat2.

so, the rest gambar yang lain2 tu, adalah cebisan dari situasi yang berlaku... terima kasih kepada cik alim sebab tangkapkan gambar untuk memori aku.. dan terima kasih juga pada kawan2 aku yang sanggup tido sampai kui 2 sebab nak siapkan hantaran aku untuk pihak lelaki n siapkan goodies.. 

Ya Allah, Kau lapangkanlah dada mereka, berikanla mereka keimanan, berikanlah mereka kesabaran yang tiada had nya, Kau berikanlah mereka rezeki yang melimpah ruah, Kau bahagiakanlah kehidupan mereka, dan Kau berikanlah mereka jodoh yang baik sehingga akhir hayat mereka... Amiiiinnnn....





   





*maaf gambar tak rotate... hahaha.. enjoy reading... :P

No comments:

Post a Comment