Thursday, August 16, 2012

SeLaMaT HaRi RaYa






Seperti kalian sedia maklum. Ramadhan kite da nak habeh da pun. lagi due hari je kalo entry ni update hari ni.. Aku agak terkilan sebab ramadhan aku kali ni suram dan kosong diesebabkan kesihatan. tapi sebenarnye sepatutnye tade alasan pun.. hehe.. sesungguhnye aku manusia yang lemah.

So, di kesempatan ini aku secara suka cita nye ingin berkongsi cerita bahawa ini raya tahun pertama aku sebab seorang isteri.. Terima kasih kepada Allah yang masih lagi melimpahkan keberkatan Nya kepada aku. Dia ambil kesihatan aku, tapi die beri aku sebuah keluarga. Alhamdulillah.

Anyway, dalam kedukaan pasti ade manisnye.. aku dikurniaankan kandungan yang berusia sebulan. Besok, Sabtu, kene pergi scan lagi sebab minggu lepas ade komplikasi sket. Plus. baby tak sehat. huhuhuhuhu... Mohon kalian doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga. Amin. *nampak gaya nye tahun depan beraya bertiga ler gamaknye.. hehehe*

Dengan ini, aku ucapkan Selamat Hari Raya kepada pembaca2 semua, maaf zahir dan batin. Semoga anda semua dilimpahi keberkatan dari Allah s.w.t dan dimurahkan rezeki.. Amin.. :)

No comments:

Post a Comment