Friday, January 17, 2020

JOM JADI KREATIF

Yup, saya tau, susah nak survive dengan keadaan ekonomi sekarang.. dalam pada kita cuba usaha teruskan hidup, ada ujian lain yang Allah beri..

1st. Let me tell you about my condition, saya tak boleh buat kerja rumah sebab sakit. Dan terbaru saya ade AD simptom.. so banyak kena jaga. Jadi to avoid any kind bad effect, dari segi emosi dan fizikal, doktor mencadangkan saya menjahit.. nahhh tu dia..

Saya jahit beg telekung @ beg diffuser
Jahit beg drawing block @ beg planner
Jahit hadiah utk guru sekolah anak2
Jahit beg mekup..
Jahit beg tissues..











Alhamdulillah masih boleh lagi buat secara kemas da jual dengan kadar yg murah..
Jadilah membantu dalam kewangan encik suami dalam ulang alik hospital dan sebagainya..

Be positive!!

Nak order gak ke?
Pm terus je ke 01120822145

No comments:

Post a Comment