Monday, January 13, 2014

makin lama makin bosan...

i wonder how them.. those person that i can called as a blogger can have so much time to update and keep their blogs interesting..

well, im not that kind of blogger i guess. thus, there is no one comment at my page.. see, see how sad it is. haha.. anyway, i already have one son.. and hoping for a girl now.. since lepas beranak haritu.. secara ekspressnye.. tetibe aku mengandung lagi lepas pantang... gile cepat. i couldnt forget how people's reaction bile aku gtau aku pregnant lg. padahal baru haritu citer betapa seriknye duduk dalam labor room. actually this is sakit yg tak serik. betul la cakap arwah mak aku dulu. jangan cakap taknak anak sgt. nanti tgk2 kite yang berderet2 anak kat belakang. hahaha

sebenarnya nak kate bosan tak jugak utk mengadap blog ni. tp tade mase.. seriously.. dalam kepala hotak ni nak mase tu 24jam je dengan my son. khalaf. semakin hari semakin lasak dan tak boleh duduk diam. plus dalam mase yang sama. aku menghadap alahan, pemberatan perut, dan sebagainya same seperti mengandung khalaf dulu. cume this time more penat skit sbb ade budak lasak diluar dan di dalam perut. so bile malam turn my hubby plak yang jage anak. alhamdulillah.. tak sama macam lepas pantang sebelum pregnant.. asal dengar anak menangis je, laju aku bangun. nah.. tu diaa kuasa mak2.. no wonder Allah jadikan perempuan itu sebagai ibu.. sekarang baru tau. nak citer panjang2 pun da tak besh da sebenarnye sbb mostly update kat fb.. aduidui..

yg penting story terbaru sekali ialah,my 2nd rezeki ramadhan ni jugak, tadi da scan. doc kate maybe dapat boy lagi, tp tak nampak jelas. hati ni tetibe macam nak terkeciwa jugak. i was hoping for a girl this time. huhu.. but its not too late utk berdoa... huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment