Tuesday, November 8, 2011

ape yang aku telan ini hari~~~

jyeah~~~ ini die kek buatan makcik ku.. sikit punye banyak la sodap eh.. adui.. ase cam tak nak balik je nak makan banyak2.. huhu
plus, dalam entry kali ini aku akan tunjukkan cemane pakcik aku ni buat smoothie mangga + oren yang memang lembut dahsyat giler sedap nak mati.. huarghh... aku terngiang-ngiang lagi ni...

mule2 letak yogurt satu setengah cawan... #mase ni aku letak yogurt mangga n natural.. tu yang rase mangga tu...#

 letak susu pekat setengah cawan

letak susu cair sket.. dalam 6 sudu teh besar


letak sunquick atau perisa kegemaran

tu die bekas yogurt yang da digunakan... 

taaaarraaa....!!! letak ais..

kite kasi gaduh sama die... kacau2... sampai hancur.. #sile guna blender ais ye... #

tu dia!!!!!!!!! sket punye lembut smoothie ni... sedap.. n ramai yang rebut2 amek... termasuk la pakcik makcik aku n sepupu2 sekalian..

yang ni pulak aku nak tunjuk... smoothie durian.. pakcik aku buat spesel untuk nenek aku and kaka die @ makcik aku la.. pe lagi.. aku cilok ler sket.. hehe.. sedap... lagi sedap dari OLdtown Cafe.. hehehe.. sorry ye.. :)

No comments:

Post a Comment